Espresso 2 – stan prac budowlanych 19 czerwca 2014

Szybka fotorelacja z budowy II etapu Osiedla Espresso. Na całej budowie powstają kolejne szalunki. Tak jak wcześniej, największy postęp widać w mniejszym budynku. Pracowników przybywa, ale nadal nie ma ich tylu co przy budowie I etapu. Jak się okazuje wznowienie budowy nie jest takie łatwe i nie da się tego zrobić z dnia na dzień.

Dzięki Patrykowi możemy obejrzeć całą budowę w ujęciu panoramicznym. Patryk, dzięki za podesłanie fotki :)

Zapisz się do newslettera i dostawaj powiadomienia o aktualizacjach na Blogu.

Tagi: ,
Napisano w Budowa, II etap budowy
9 komentarzy, opinii i uwag dla “Espresso 2 – stan prac budowlanych 19 czerwca 2014
  1. MarinaK pisze:

    Miejmy nadzieję, że dalsze prace będą się posuwać zgodnie z planem :)

  2. KarolX pisze:

    Nie uważacie że mieszkańcy II etapu reklamą Ronsona są wpraowadzanii w błąd i jest to troche oszustwo. Na oficjalnej stronie cały czas widnieje reklama o kawiarni:
    http://espresso.ronson.pl/
    tak samo jak i na wielkim bilbordzie na inwestycji reklamują ze bedzie kawiarnia/bistro, które miało powstać chyba w siłowni. Jednak ze wzgladu na niewielką powierzchnie pomieszczenia cyba nie powstało i nie powstanie. Także mogliby przynajmniej sie tym nie afiszować i dalej nie wprowadzać w bład przyszłych nabywców…

    • PiKej pisze:

      Z tego co wiem to ma być w budynku II etapu

      • KarolX pisze:

        Jesteś pewny? Skąd masz to info od Ronsona? gdzie dokładnie w II etapie ma się to znajdować na którym piętrze ? Na wizualizacjach było przedstawione iż bistro jest razem z siłownią stąd pojawił się mój post.. Jeśli wprowadzam nie potrzebnie w błąd to sorki :)

  3. PiKej pisze:

    Co tam aktualnie słychać na budowie ? :)

    • Tomasz pisze:

      Posuwa się :) Sporo już robotników. Dzisiaj wylali strop na I piętrze mniejszego budynku i lecą z drugim. W klatce A i B też się dzieje.

      • karol pisze:

        A wiadomo kiedy planują ukonczyć stan surowy II etapu tzn wszystkie piętra? Wydaje mi sie ze jakoś strasznie powoli posuwa sie praca przy powstawaniu II etapu…

        • PiKej pisze:

          Wg. harmonogramu stan surowy zamknięty miał być już gotowy na 15 sierpnia. Był miesiąc przestoju więc pewnie ok. połowy/końca września. Sama konstrukcja całego budynku miała już być na 28 czerwca więc pewnie będzie w połowie sierpnia o ile pojawi się pozwolenie na budowę powyżej 3 piętra.

Ankieta

W której klatce Osiedla Espresso zamieszkasz?

  • Zanim zapiszemy Twój głos, odowiedz na pytanie - jak nazywa się centrum handlowe położone najbliżej osiedla?

Pokaż wyniki

Loading ... Loading ...
Zapisz się do newslettera
Będziesz musiał/-a aktywować subskrypcję klikając na link, który wyślemy Ci w wiadomości e-mail.